Επειδή στο πρώτο πέρασμα δεν τον απολαύσαμε αρκετά, ήρθε η ώρα και για δεύτερο γύρο…
Η Προσοτσάνη Γ.Σ. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επιστροφή του Θοδωρή Μελενικιώτη!

Ο δυναμικός αμυντικός, με σημαντικό πέρασμα από τα τμήματα υποδομής του ΠΑΟΚ, άφησε έντονο στίγμα κατά την πρώτη θητεία του στο “Γεώργιος Μακρής”, ήταν κι αυτός ένας από τους ποδοσφαιριστές που ανέπτυξε ισχυρούς δεσμούς με τον Σύλλογο και τους ανθρώπους του λαμβάνοντας πολλή αγάπη και συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω, ήρθε σε συμφωνία με τη διοίκηση, έδωσε τα χέρια με τον γενικό αρχηγό Θωμά Μοσχίδη και θα φορά ξανά τη φανέλα με τον Αετό στο στήθος!
Μέλε καλωσόρισες και πάλι, ευχόμαστε μια χρονιά γεμάτη υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!